Felicitări! Ai ajuns unde trebuie!

Primul pas este să știi exact ce vrei, să conștientizezi ce inseamnă un magazin online ca să îți poți dimensiona proiectul in funcție de nevoile tale.

Trebuie să știi că un magazin online, cel puțin în ziua de azi, nu este doar un catalog virtual, ci trebuie considerat ca fiind un mecanism în continuă „mișcare”, care are multe componente, atât tehnice cât și non-tehnice.

De cele mai multe ori, antreprenorii doritori să deschidă un magazin online, privesc acest pas foarte pragmatic:

Cine îl face? Cât costă? Cât durează? Când recuperăm investiția?

Sigur că aceste întrebări sunt și ele importante, însă totul ar trebui să pornească de la niște obiective. Astfel, ar fi mai potrivit să ne intrebăm: Cât suntem dispuși să investim? Cât ne propunem să vindem? Ce face concurența noastră? Ce putem face mai bine ca ei? În ce masură ne putem ocupa de gestionarea unui magazin online?

Găsiți aici cele mai frecvente probleme pe care le au antreprenorii atunci când își pun aceste intrebari.